שולחנות משחק להשכרה

אנו מציעים מספר שולחנות משחק להשכרה בצפון, גליל עליון/קרית שמונה והסביבה. שולחנות משחק מתאימים לשילוב במגוון אירועים בבית, באולם, בית ספר או בטבע, בין אם אתם חוגגים יום הולדת לילדים (או מבוגרים), בר/בת מצווה, מסיבת כיתה, אירוע חברה או אפילו מסיבת רווקים/רווקות, תמיד נחמד להכניס עניין ואנרגיה באמצעות שולחן כדורגל, הוקי או אפילו ביליארד. ניתן להזמין שולחן משחק בודד או ליצור חבילה עם משחקים נוספים ומכונות מזון.

רוצים יותר משולחן אחד?

ייעוץ לאירוע

התאמה אישית

ציוד איכותי וחדשני

שירות והפעלה

איך לבחור שולחנות משחק לאירוע?

חשוב להבין מי הקהל? מה מספר המשתתפים ואיזה פעילויות נוספות קיימות? לדוגמא, אם מדובר באירוע יום הולדת מצומצם יחסית של 10-15 ילדים וללא משחקים נוספים, כדאי לשכור 2 שולחנות ולשלב בין שולחן כדורגל וביליארד בהם יוכלו המשתתפים לשחק בזוגות. כדאי לקחת בחשבון ששולחן ביליארד מתאים בד"כ לילדים מגיל 10 ומעלה (מבחינת גובה ומוטוריקה) ולכן לילדים צעירים יותר אנו ממליצים על הוקי אוויר.

במידה ומדובר באירוע גדול יותר כגון בר/בת מצווה, או אפילו יום הולדת מרובת משתתפים מומלץ לשלב בחבילה גם מתקנים נוספים ומכונות מזון שיוסיפו טוויסט והרבה הנאה 🙂

מה היתרונות בשכירת שולחנות משחק לאירוע?

שולחנות משחק מהווים אטרקציה פשוטה, כיפית ואינם דורשים לוגיסטיקה מורכבת או מפעיל. כל הסיבות האלה הפכו אותם ללהיט באירועים וזהו פתרון מושלם וזול יחסית כתוספת לאירועים או כנושא מרכזי.

מה לקחת בחשבון?

השולחנות מגיעים מקופלים בתוך מנשא ייעודי וניתן להוביל אותם ברכב פרטי בעל כסאות מתקפלים או סטיישן.

חשוב להעמיד את השולחנות על משטח יציב (דק, בטון) ובמידה ומשאירים אותם פתוחים במהלך הלילה חייבים להשאיר אותם במקום מקורה כדי למנוע נזקי רטיבות, בע"ח וכד'.

איך מתבצעת ההשכרה?

פשוט מאוד! יוצרים איתנו קשר כדי לבצע את ההזמנה ולשריין תאריך, מציינים האם רוצים לאסוף לבד מכפר סאלד או להוסיף משלוח ואיסוף (קרית שמונה, גליל עליון והאיזור) ואנחנו כבר נדאג לשאר.

נגישות